menu

Klachtenformulier

Hieronder treft u ons digitale klachtenformulier

Doel van Jeugdbescherming Regio Amsterdam is ‘Ieder kind veilig’. Het belang van de ouder(s) is daarmee soms onderschikt. De commissie beoordeelt of uw klacht gegrond (=terecht) of ongegrond (=onterecht) is. Wanneer uw klacht terecht is, kan de klachtencommissie Jeugdbescherming een advies geven om tot een oplossing te komen. Na de uitspraak van de klachtencommissie informeert de klachtencommissie de directie van Jeugdbescherming, die vervolgens een reactie aan u stuurt. Deze procedure maakt dat het gemiddeld enkele maanden kan duren voordat de klachtencommissie uitspraak kan doen of uw klacht (on)terecht is en u bericht van de directie daarover hebt ontvangen.

 

Klager

Naam

Adres

Postcode

Woonplaats

Telefoonnummer

Emailadres

Welke kinderen betreft het?

Voor- en achternaam van de kinderen

Wat is uw relatie tot de kinderen?

Over wie wordt geklaagd? Wie is de beklaagde?

Naam en functie van de medewerk(st)er waarover wordt geklaagd:

Uw klacht

Wat is precies uw klacht?

Over welke periode gaat uw klacht?

Als u documenten wilt toevoegen, kunt u dat doen via onderstaande button.
Maximaal 20 MB. Let op, alleen PDF, JPG of Word-bestanden.

 

Download hier het klachtenformulier.

 

 

Volg ons ook op social media